El Gremi d'Hostaleria de Viladecans, es va constituir al maig del 2006, per representar els intereressos del sector de la restauració a Viladecans de manera col·lectiva. Això significa que és l'interlocutor vàlid amb les institucions, cosa que li permet influir significativament en la legislació, decrets i normes que afectin el sector. És també un lloc de trobada on l'agremiat pot aportar els seus problemes, suggeriments i queixes, per tractar de solucionar-los de manera comuna.

Les funcions principals del gremi són:

  • Vigilar i defensar els interessos dels restauradors a tots els nivells.
  • Posar a l'abast dels seus agremiats el màxim de serveis i avantatges al millor preu.
  • Desenvolupar iniciatives i projectes per dinamitzar i actualitzar el sector.

El nostre objectiu és contribuir a desenvolupar i dinamitzar la hostaleria i la restauració de Viladecans. La nostra activitat es basa a oferir una sèrie de serveis a l'associat així com també fer d'interlocutor entre el sector i les administracions.

La innovació i l'ús de les noves tecnologies en la restauració és una de les nostres grans apostes, prova d'això nostra web, a la qual hem decidit donar-li un enfocament més dinàmic, connectada amb les xarxes socials i que serveixi com a eina a tots els agremiats. En el futur les noves tecnologies jugaran un paper important en el desenvolupament de l'hostaleria, la denominada hostaleria 2.0, que està desembarcant al nostre país de manera lenta, però amb una implantació determinant.

Tots els agremiats tenen garantida una mínima presència en la nova hostaleria 2.0, gràcies a la pàgina de la qual disposen tots i cadascun dels membres del gremi en aquesta web.

Col·laboren: